XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa

Testuingurua

Zein programa mota egiten duen irakasleak eta, orobat, zein programa mota jarri behar den zoko honetan jakitea, apika, denok dakigun gauza litzateke, eta programagintzari zehar ideia batzu esanak ditugu.

Alabaina, egokiena, zoko honetan urteko programagintza luzea jartzea da.

Baina, ikasleek ez ahal dute nork bere programa, pertsonala, bakoitzarena, urteko programagintzarekin zerikusia duena?.

Komeni da, zoko honetan programa mota hau ezartzea eta ikasteko diren gaiak argi eta garbi jartzea.

Apika, zertzelada honetan datzake zokoaren garrantzia, halafede!.

Lehen egin dudan galderak erantzun praktikoa ukan dezan, hona hemen beste galdera erakargarriagorik.

Ikasleek beren programa baldin badute, zein motatakoa da, edota zein dira programa horren ezaugarri marragarrienak?.

Adibide bat:.